top of page

TRAVERTINO

  • Τεχνοτροπία με αδρή οπτικά εμφάνιση, αλλά απαλή στην αφή και με ευχάριστες φυσικές σκιές, που παραπέμπει στο αρχαίο ρωμαϊκό μάρμαρο Travertino.

 

  • Μπορεί να εφαρμοσθεί με έναν σύγχρονο και απλό τρόπο ώστε να μοιάζει και με το Travertino της Τοσκάνης, αλλά είναι συγχρόνως και το υλικό βάσης για περαιτέρω τεχνοτροπίες όπως το δέρμα ερπετών ή και κροκοδείλου.

  • Παρέχεται σε λευκό το οποίο μπορεί να χρωματιστεί και σε άλλους τόνους. Μπορούμε επίσης να προσθέσουμε Mica (το λαμπυρίζον συστατικό των γρανιτών) για λαμπερά σημεία ή το «Salt & Pepper» το οποίο δίνει μεγαλύτερη αίσθηση πέτρας.

Πατητή τσιμεντοκονία Travertino
Πατητή τσιμεντοκονία Travertino
ΤΟ TRAVERTINO ΣΕ ΜΠΑΝΙΟ

Είναι ιδανικό για χώρους εστίασης, ξενοδοχεία, βίλλες,

Δημιουργεί επιφάνειες υψηλής αισθητικής ιδίως αν φωτιστεί σε σάρωση,

 οπότε δίνει οπτική με ήπιες σκιάσεις.

Πατητή τσιμεντοκονία Travertino
Πατητή τσιμεντοκονία Travertino
ΤΟ TRAVERTINO ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

Το Travertino μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτικό υλικό του μαρμάρου. Η ανθεκτικότητα του σε περιβάλλον υγρασίας, αντιστοιχεί στην πόλη που γεννήθηκε.

ΤΡΟΠΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
πατητή τσιμεντοκονία

1

Εφαρμογή του ασταριού Normal Primer αραιωμένο 1:9 με νερό.

πατητή τσιμεντοκονία

2

Σε νέο σοβά δεν απαιτείται αστάρι. Σε γυψοσοβά, γυψοσανίδες και MDF περνάμε ένα χέρι χαλαζιακό αστάρι. Σε παλαιό σοβά περνάμε ένα χέρι χαλαζιακό αστάρι ή Normal primer. Πάνω σε παλαιά πλαστικά ή ακρυλικά ένα χέρι χαλαζιακό αστάρι.

πατητή τσιμεντοκονία

3

Εφαρμόζουμε ένα πρώτο λεπτό χέρι, χρωματισμένο, σε ολόκληρη την επιφάνεια, με μεταλλική σπάτουλα. Αποφεύγουμε την δημιουργία εξάρσεων (βουναλάκια). Μετά το πρώτο αυτό χέρι αφαιρούμε και αντικαθιστούμε όλες τις χαρτοταινίες, γύρω από πόρτες, παράθυρα, τοίχους  κλπ.

πατητή τσιμεντοκονία

4

Μόλις στεγνώσει το πρώτο χέρι, περνάμε το δεύτερο με μια μεταλλική σπάτουλα. Φροντίζουμε να έχει καθαρή ακμή και να μην έχει ατέλειες.

πατητή τσιμεντοκονία

5

Το τρίτο χέρι πρέπει να εφαρμοσθεί πάνω στο δεύτερο πριν αυτό πήξει, τότε, - αν ο τοίχος είναι μεγάλος ή θερμός-, απαιτείται ένας δεύτερος τεχνίτης ο οποίος ξεκινά το τρίτο χέρι όσο ο πρώτος ολοκληρώσει το δεύτερο.

πατητή τσιμεντοκονία

6

Όταν το υλικό εφαρμοστεί παντού και εξομαλυνθεί σχεδόν σαν Stucco Veneziano μπορούμε να αρχίσουμε να «γρατζουνάμε» την επιφάνεια με την ακμή της σπάτουλας, τοποθετημένης σε 90° γωνία ως προς τον τοίχο, σε οριζόντιες ή σε κάθετες κινήσεις.

πατητή τσιμεντοκονία

7

Επανερχόμαστε πάνω σε όλη την επιφάνεια εξομαλύνοντάς την, εργαζόμενοι παράλληλα με την γράμμωση που δημιουργήσαμε. Ακολούθως ελέγχουμε αν κάπου χάθηκε η γράμμωση και αν χρειάζεται την επαναφέρουμε. Αν επιθυμούμε να είναι γυαλιστερά τα λεία μέρη τα λειαίνουμε πρώτα με μια μεταλλική και μετά με μια πλαστική σπάτουλα.

bottom of page