TRAVERTINO
-
Τεχνοτροπία με αδρή οπτικά εμφάνιση, αλλά απαλή στην αφή και με ευχάριστες φυσικές σκιές, που παραπέμπει στο αρχαίο ρωμαϊκό μάρμαρο Travertino.
-
Μπορεί να εφαρμοσθεί με έναν σύγχρονο και απλό τρόπο ώστε να μοιάζει και με το Travertino της Τοσκάνης, αλλά είναι συγχρόνως και το υλικό βάσης για περαιτέρω τεχνοτροπίες όπως το δέρμα ερπετών ή και κροκοδείλου.
-
Παρέχεται σε λευκό το οποίο μπορεί να χρωματιστεί και σε άλλους τόνους. Μπορούμε επίσης να προσθέσουμε Mica (το λαμπυρίζον συστατικό των γρανιτών) για λαμπερά σημεία ή το «Salt & Pepper» το οποίο δίνει μεγαλύτερη αίσθηση πέτρας.
ΤΟ TRAVERTINO ΣΕ ΜΠΑΝΙΟ
Είναι ιδανικό για χώρους εστίασης, ξενοδοχεία, βίλλες,
Δημιουργεί επιφάνειες υψηλής αισθητικής ιδίως αν φωτιστεί σε σάρωση,
οπότε δίνει οπτική με ήπιες σκιάσεις.
ΤΟ TRAVERTINO ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
Το Travertino μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εναλλακτικό υλικό του μαρμάρου. Η ανθεκτικότητα του σε περιβάλλον υγρασίας, αντιστοιχεί στην πόλη που γεννήθηκε.
ΤΡΟΠΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
1
Εφαρμογή του ασταριού Normal Primer αραιωμένο 1:9 με νερό.
2
Σε νέο σοβά δεν απαιτείται αστάρι. Σε γυψοσοβά, γυψοσανίδες και MDF περνάμε ένα χέρι χαλαζιακό αστάρι. Σε παλαιό σοβά περνάμε ένα χέρι χαλαζιακό αστάρι ή Normal primer. Πάνω σε παλαιά πλαστικά ή ακρυλικά ένα χέρι χαλαζιακό αστάρι.
3
Εφαρμόζουμε ένα πρώτο λεπτό χέρι, χρωματισμένο, σε ολόκληρη την επιφάνεια, με μεταλλική σπάτουλα. Αποφεύγουμε την δημιουργία εξάρσεων (βουναλάκια). Μετά το πρώτο αυτό χέρι αφαιρούμε και αντικαθιστούμε όλες τις χαρτοταινίες, γύρω από πόρτες, παράθυρα, τοίχους κλπ.
4
Μόλις στεγνώσει το πρώτο χέρι, περνάμε το δεύτερο με μια μεταλλική σπάτουλα. Φροντίζουμε να έχει καθαρή ακμή και να μην έχει ατέλειες.
5
Το τρίτο χέρι πρέπει να εφαρμοσθεί πάνω στο δεύτερο πριν αυτό πήξει, τότε, - αν ο τοίχος είναι μεγάλος ή θερμός-, απαιτείται ένας δεύτερος τεχνίτης ο οποίος ξεκινά το τρίτο χέρι όσο ο πρώτος ολοκληρώσει το δεύτερο.
6
Όταν το υλικό εφαρμοστεί παντού και εξομαλυνθεί σχεδόν σαν Stucco Veneziano μπορούμε να αρχίσουμε να «γρατζουνάμε» την επιφάνεια με την ακμή της σπάτουλας, τοποθετημένης σε 90° γωνία ως προς τον τοίχο, σε οριζόντιες ή σε κάθετες κινήσεις.
7
Επανερχόμαστε πάνω σε όλη την επιφάνεια εξομαλύνοντάς την, εργαζόμενοι παράλληλα με την γράμμωση που δημιουργήσαμε. Ακολούθως ελέγχουμε αν κάπου χάθηκε η γράμμωση και αν χρειάζεται την επαναφέρουμε. Αν επιθυμούμε να είναι γυαλιστερά τα λεία μέρη τα λειαίνουμε πρώτα με μια μεταλλική και μετά με μια πλαστική σπάτουλα.